در هر ساختمان، مدیر یا مدیران اختیاراتی دارند که در ادامه به آن پرداخته می شود:
-مدیر یا مدیران آپارتمان به ترتیبی که مجمع عمومی تصویب می کند می توانند به منظور تأمین هزینه های ضروری و فوری وجوهی به عنوان تنخواه گردان از ساکنین دریافت نموده و در صندوق ساختمان
-دریافت هزینه های لازم از ساکنین برای استفاده، حفظ و نگهداری عادی ساختمان و تأسیسات و تجهیزات مربوط جهت انجام هر چه بهتر وظیفه ی
-رسیدگی مقدماتی به اعتراض هر یک از ساکنین در مورد سهمیه یا میزان هزینه مربوط به سهم خود که با توجه به نصب و راه اندازی
-چنانچه مالک ملک خود را اجاره دهد و یا به دیگری اجازه استفاده از آن را بدهد و استفاده کننده متعهد به پرداخت هزینه های مشترک باشد ولی از این کار خودداری کند، مدیر آپارتمان می تواند علاوه بر مراجعه به استفاده کننده به مالک اصلی نیز مراجعه نماید و هزینه های مشترک را از مالک مطالبه نماید .
-تعیین سهم هر یک از مالکین (یا استفاده کنندگان از واحدهای آپارتمانی ) به نسبت مساحت قسمت اختصاصی هر ملک، به مجموع مساحت قسمت های اختصاصی تمام ساختمان مثل هزینه آسفالت پشت بام .
-تعیین و وصول مخارجی که ارتباط با مساحت زیربنای قسمت اختصاصی دارد مثل هزینه های مربوط به سرایدار، نگهبان، متصدی آسانسور، مسئول نگهداری تأسیسات، باغبان، تزئینات قسمت های مشترک که لازم است به طور مساوی بین مالکین یا استفاده کنندگان تقسیم گردد. اگر شما عضو نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک هستید، با صندوق آن و این که تمامی هزینه ها با ذکر عنوان بیان می گردد آشنا خواهید بود.
-اقدام قانونی علیه مالک یا استفاده کننده از پرداخت هزینه های مشترک، در صورت خودداری مالک یا استفاده کننده از پرداخت سهم خود از هزینه های مشترک، از طرف مدیر یا مدیران به وسیله اظهارنامه مراتب به آنها اعلام می شود و مبلغ بدهی و صورت ریز آن به وسیله اظهارنامه مطالبه می شود .
اختیارات مدیر ساختمان در مورد ساختمان های قدیمی و فرسوده، در صورتی که به تشخیص سه نفر از کارشناسان رسمی دادگستری عمر مفید ساختمان به پایان رسیده و یا به هر دلیل دیگری ساختمان دچار فرسودگی کلی شده باشد و بیم خطر یا ضرر مالی و جانی برود، مدیر یا مدیران مجموعه به نمایندگی از طرف مالکان می توانند اقدامات لازم در جهت بازسازی و تعمیرات را انجام دهند و هزینه ها را از صندوق ساختمان برداشت یا جزو هزینه های ماهانه از ساکنین دریافت نمایند.
نرم افزار مدیریت ساختمان هومتیک، راه حل مناسبی است که می تواند علاوه بر مدیریت ساختمان و حل اختلافات بین ساکنین در یک مجتمع، هزینه های جاری را بر اساس متراژ، تعداد افراد ساکن در یک واحد و تعداد پارکینگ، محاسبه و مبلغ شارژ را مشخص و به سادگی فیش صادر نماید. با نرم افزار ساختمان هومتیک نیاز تمامی ساکنین با نظرات و سلایق متفاوت برآورده و مشکلات مربوط به ساختمان و ساکنین مرتفع می گردد.
امکانات نرم افزار ساختمان هومتیک شامل :
اختیارات مدیر آپارتمان و استفاده از نرم افزار مدیریت ساختمان
چگونه از نرم افزار مدیریت ساختمان برای مدیریت استفاده نماییم؟
بهره مندی مدیر ساختمان و ساکنین از ویژگی های نرم افزار مدیریت ساختمان
چگونه از نرم افزار ساختمان برای مدیریت یک مجتمع استفاده نماییم؟
اقداماتی که با دانلود نرم افزار مدیریت ساختمان می توان انجام داد
ساختمان ,هزینه ,های ,مدیریت ,ساکنین ,مدیر ,هزینه های ,نرم افزار ,مدیریت ساختمان ,افزار مدیریت ,ساختمان هومتیک ,افزار مدیریت ساختمان ,مدیریت ساختمان هومتیک ,افزار ساختمان هومتیک
درباره این سایت